Виховна робота
План заходів
Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв’язку з цим виховна діяльність школи спрямована згідно напрямків:
- превентивне виховання.
- морально-етичне виховання.
- художньо-естетичне виховання.
- громадянсько-патріотичне виховання.
- трудове виховання.
- фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.
- економічне виховання.
Вчителі приділяли учням основну увагу у вивченні:
- української мови як державної;
- основ християнської етики та моралі;
- предметів природничо-математичного циклу;
- іноземної мови ( англ.)
- сучасних комп’ютерних технологій;
- поглибленню знань з українознавства;
- основ екологічних знань у 1- 4 класах.
У навчальному закладі ведеться систематична робота щодо охоплення дітей навчанням, яка передбачає: контроль за відвідуванням учнями школи, роботу з батьками дітей, які пропускають заняття без поважних причин, збирання довідок, які підтверджують пропуски занять через хворобу та з інших причин, спільну роботу з правоохоронними органами щодо профілактики дитячої злочинності та бездоглядності.
З метою профілактики правопорушень, негативних проявів у поведінці учнів, поліпшення позаурочної виховної роботи з правового виховання, активізації співпраці з правоохоронними органами в школі проводиться:
- профілактична робота з учнями;
- спільна робота із службою у справах дітей;
- засідання педагогічної ради з профілактики правопорушень.
Педагогічний колектив школи проводить певну роботу, спрямовану на виконання комплексної Програми профілактики правопорушень. Головними напрямками роботи з цього питання є індивідуальна робота з дітьми, схильними до правопорушень, до пропусків занять, до девіантної поведінки. У школі регулярно проводиться Тиждень правових знань ( грудень). Класними керівниками проводиться індивідуальна робота з учнями, схильними до правопорушень, контролюється відвідування учнями уроків, ведеться щоденник психолого-педагогічних спостережень за цими учнями.
Протягом навчального року неодноразово організовуються зустрічі учнів 1-4 класів з дільничним інспектором Комарницьким В.М. та Гавраном В.В які проводять індивідуальні бесіди з учнями девіантної поведінки щодо відповідальності за скоєні злочини.
Правовиховна робота в школі сприяє вихованню в учнів почуття громадянської відповідальності за свої вчинки і формуванню негативного ставлення до проявів беззаконня та будь-яких форм насильства. У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:
- тематичні загальношкільні лінійки та класні години,
- лекції, бесіди на правову тематику.;
- анкетування.;
- зустрічі з працівниками правоохоронних органів.;
- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;.
- батьківські лекторії.
Екологічне виховання
Екологічне виховання проводиться в школі на уроках природознавства, основ здоров’я та в позакласній роботі. Проводяться конкурси дитячих малюнків екологічного спрямування, заходи до Дня довкілля, трудові десанти з благоустрію території школи. На годинах спілкування учні висловлюють своє ставлення до природи, до навколишнього світу. Тематика годин спілкування присвячена таким питанням: Чому необхідно берегти природу? Мій голос я віддаю на захист природи. Ялинка у нашому будинку: чи можна її змінити?